bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

  • ۰
  • ۰

معرفی سایت های خرید پوشاک از ترکیه

سایت بوینر ترکیه (Boyner)

 

https://shikfam.com/Boyner

یکی از سایت هایی که در زمینه فروش پوشاک با کیفیت فعالیت می کند سایت بوینر ترکیه است، بی شک خرید آنلاین از سایت بوینر ترکیه از انتخاب های اول تمامی کسانی است که به کیفیت و زیبایی پوشاک خود اهمیت می دهند.

بوینر(Boyner) یک شرکت خرده فروش ترکیه ای است که محصولات مختلف نساجی را به فروش می رساند. این فروشگاه در سال 1981 راه اندازی شد و با رشد چشم گیر توانست در سال 2013 حدودا 149 فروشگاه را در شهرهای مختلف ترکیه تاسیس کند. امروزه بوینر دارای فروشگاه های زنجیره ای بسیاری است و تعداد کارمندان آن به 5200 کارمند می رسد.

سایت بوینر ترکیه یکی از فروشگاه های اینترنتی این شرکت محسوب می شود که به فروش انواع پوشاک با کیفیت و انواع محصولات تکستیل می پردازد. البته در این فروشگاه محصولات برندهای خارجی معتبر نظیر پوما، ریبوک، نت ورک، نایک، آدیداس، کمپر، ناین وست، سوارسکی، کاترپیلار و بسیاری از برندهای مشهور دنیا نیز به فروش می رسد.

محصولات موجود در فروشگاه ترکیه ای بوینر تنها محدود به پوشاک نیست در این سایت لوازم جانبی مختلف، محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف با بهترین قیمت موجود است اگر شما هم به دنبال سایتی معتبر هستید که محصولات برندهای دنیا را با بهترین قیمت تهیه کنید ما به شما خرید از سایت بوینر ترکیه را پیشنهاد می دهیم. در این فروشگاه تمامی محصولات با توجه به نوع کاربرد در دسته بندی های متنوعی قرار گرفته اند و شامل طیف وسیعی از کالاها می شود در نتیجه حق انتخاب بیشتری برای خریداران براساس سلیقه، نیاز وتوان مالی به وجود می آید.

سایت بنتون ترکیه (Benetton)

 

https://shikfam.com/Benetton

خرید از سایت بنتون ترکیه روش بسیار آسان برای تهیه محصولات با کیفیت برند بنتون است بدون اینکه  نیازی به اقامت در کشور ترکیه داشته باشید. برند بنتون (Benetton) یک برند ایتالیایی در زمینه تولید و عرضه پوشاک است که در سال 1965 در شهر بلونو، ایتالیا تاسیس و راه اندازی شد. لوگوی این شرکت تفاوت زیادی با دیگر برندهای تولید پوشاک دارد و ترکیبی از رنگ سفید و سبز بوده و دارای طراحی خاص است که نشانگر منحصر به فرد بودن محصولات و پوشاک برند بنتون است.

پوشاک برند بنتون شامل انواع پوشاک و لباس زنانه، بچه گانه، مردانه و لباس زیر است که علاوه بر طراحی زیبا براساس سلایق متفاوت جامعه، از کیفیت و دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. البته این برند در زمینه تولید محصولاتی از جمله عطر، چمدان، عینک و همچنین لوازم التحریر نیز فعالیت دارد ولی اصلی ترین و مهم ترین زمینه کاری شرکت بنتون تولید انواع پوشاک و لباس است که به نام رنگ های متحد بنتون مشهور می باشد. خرید آنلاین از بنتون ترکیه این امکان را در اختیار شما می‌ گذارد که به حجم گسترده ای از پوشاک برند بنتون دسترسی داشته باشید از این رو گزینه ‌های انتخابی بیشتری براساس سلیقه، گروه سنی و جنسیت خود خواهید داشت.

در حال حاضر کمپانی بنتون بیش از 65000 فروشگاه فعال و مرکز فروش در سرتاسر جهان دارد که محصولات این برند را به مشتریان عرضه می کنند. سایت بنتون ترکیه در زمینه فروش پوشاک و لباس برند بنتون به صورت اینترنتی فعالیت دارد و شما با خرید از سایت بنتون ترکیه می توانید در هر جای ایران و دنیا که هستید از آن سوی مرزها محصولات بنتون را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های داخلی تهیه کنید. شایان ذکر است که محصولات درج شده در سایت بنتون ترکیه همگی اصل و تولید شده توسط کمپانی بنتون هستند از این رو خیالتان از اصل و با کیفیت بودن محصولات این سایت راحت باشد.

خرید از سایت برشکا ترکیه اینترنتی (BERESHKA)

 

https://shikfam.com/bershka

خرید آنلاین از سایت برشکا ترکیه یکی از راه های بدون دردسر برای داشتن پوشاک شیک و روز از برند معتبر برشکا است، برشکا (BERESHKA) یکی از برندهای متعلق به شرکت خورده فروشی به نام شرکت ایندیتکس (Inditex) است این شرکت برندهای دیگری را نیز دارد که شامل برندهای ماسیمو دوتی، زارا و پال اندبیر می‌شود. برشکا به دلیل داشتن شعبه های زیاد در کشور ترکیه برخی این برند را اشتباها یک برند ترکیه ای می دانند در حالی که شرکت ایندیتکس یک شرکت اسپانیایی است.

برند برشکا در سال 1988 فعالیت خود را با هدف قرار دادن بازار نوجوانان در زمینه مد و پوشاک شروع کرد و امروزه در 71 کشور جهان 1000 شعبه دارد و این به دلیل کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب محصولات است که موجب استقبال زیاد افراد از محصولات این برند در دنیا شده است. برشکا با استفاده از غنی‌ترین کالکشن‌های پوشاک در کنار تکنولوژی روز صنعت نساجی سعی دارد تا سال 2023 فروشگاه‌های فعال خود را در پنج قاره جهان راه اندازی کند. برند برشکا در سال 2013 برای دومین سال پیاپی عنوان مورد علاقه ترین و ارجح ترین برند پوشاک بانوان را اذعان خود کرد.

محصولات برند برشکا بسیار متنوع است و شامل پوشاک زنانه نظیر مانتو، کفش، بوت و پوشاک جانبی چون دستنبند، کیف و غیره می شود و در حوزه پوشاک مردانه نیز می‌توان بهترین و شیک ترین پوشاک مردانه را در این برند یافت.

بسیاری از ایرانیان امکان اقامت و سفر به کشور ترکیه را ندارند و اگر شما علاقه مند به پوشاک برند برشکا هستید می‌توانید با خرید از برشکا ترکیه پوشاک این برند را تهیه کنید. در واقع صرفه جویی در زمان و هزینه ها یکی از مزایای خرید اینترنتی از سایت برشکا ترکیه است از طرفی قیمت پوشاک این برند اگر به صورت مستقیم از سایت برشکا ترکیه انجام شود برایتان با قیمت بسیار پایین تری نسبت به بوتیک های ترک ایران تمام می شود.

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • brtew hjik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی