bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

  • ۰
  • ۰

مشاوره تحصیلی

مشاوران تحصیلی، می توانند برای حل مسائل افراد، راه حل های علمی ارائه دهند. آنها به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کنند تا با یک برنامه ریزی اصولی و کمی پشتکار به اهداف خود برسند.

بسیاری از افرادی که می خواهند در کنکور سراسری یا امتحانات دیگر شرکت کنند، تصور می کنند که با مطالعه زیاد موفق می شوند. باید توجه داشت که برای رسیدن به موفقیت، یک برنامه ریزی دقیق لازم است. مشاوران تحصیلی با استفاده از دانش و تجربه خود می توانند میزان موفقیت، توان و پیشرفت تحصیلی مراجعین خود را بهبود بخشند. مشاوره تحصیلی در زمینه های مختلفی مانند مشاوره های تحصیلی مدرسه، نظام وظیفه، کنکور، انتخاب رشته، دانشگاهی، مشاوره تحصیلی خارج از کشور، نگارش پایان نامه و مقاله، آزمون های زبان و ... می تواند به شما کمک کند.
یک مشاور تحصیلی به نگرانی های دانش آموزان در مورد مشکلات تحصیلی، عاطفی یا اجتماعی توجه می کند. او به افراد کمک می کند تا مشکلات خود را پردازش نمایند. دانش آموزان با استفاده از مشاوره تحصیلی می توانند توانایی ها و محدودیت های خود را شناسایی کنند. یک مشاور تحصیلی خوب قادر است تا استعدادهای دانش آموزان را شناسایی کند و آنها را به سمت رشته تحصیلی مناسب هدایت نماید.
وظایف مشاور تحصیلی :
او با دانش و مهارت خود و شناخت استعداد دانش آموزان، هدف مشخصی را تعیین می کند. با استفاده از تکنیک های خاصی به دانش آموزان آرامش می دهد و موجب افزایش اعتماد به نفس آنها می شود. همواره روحیه افراد را تقویت می نماید و تمام نکات منفی را از مراجع دور می کند. برای رسیدن به هدف، یک برنامه ریزی اصولی انجام می دهد. در این مسیر به وضعیت تحصیلی، روحی، معنوی و ... دانش آموز توجه می کند.
شما با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی می توانید از هدر رفت زمان و انرژی دانش آموز خود جلوگیری نمایید. برای اینکه به سادگی و با هزینه ای کم به یک مشاور تحصیلی دسترسی داشته باشید، می توانید به بخش مشاوره دکتر کجاست مراجعه کنید. همچنین می توانید به  لیست پزشکان تهران نیز دسترسی داشته باشید.
 

  • ۰۰/۰۶/۲۵
  • brtew hjik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی