bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین تجهیزات که در پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و در نقطه های با ارتفاع بالا که خارج از دسترس م یباشد از این وسیله استفاده می شود برای حمل وسلیه های از نقطه ای به نقطه دیگردر انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است .

انواع بالابر صنعتی : وسیله  می باشد برای حمل بار و افراد در ارتفاع های بلند و بالا بر صنعتی  از مکانیزم خاصس طراحی شده که می تواند با بالا بردن ها و جرثقیل ها و لیفتراک مختلفی را دارد.یا توجه به نیاز هر مشتری طراحی می شود.

بالابر صنعتی را یک نوع ماشین برای منتقل کردن خط های گوناگون در تولید صنعتی و تجاری به کار گرفته شده و برای تخلیل بار و کالا از ماشین ها سنگین کاربرد دارد.

انواع بالا ب رصنعتی را می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

بالابر صنعتی ثابت: برای حمل و جا به جایی بار در نقطه های مشخص مانند: بالابرهای پارکینگی خودرو –  بالابرصنعتی در کارخانه ها – بالابرصنعتی انبارها-بالابر صنعتی  فروشگاه ها مورد استفاده قرارمی گیرد .

همانگونه که از اسم این بالابر مشخص است در مکانی ثابت قرار می گیرد و جابه جایی کالا یا افراد را انجام می دهد.

بالابر صنعتی ثابت آرکادئونی: بازوهای مانند قیچی از جک هیدولیک را ازهم جدا می کند و در ریل ها بارگذاری می شود تا در یک راستای مشخص حرکت نمایید.

بالابر صنعتی مستقیم: این سبک از بالابرها به یک جک مستقیم وصل است و زیر بار وصل و آن را به سمت بالا حرکت می دهد.

بالابرهای صنعتی کابلی یا زنجیری :اینگونه از بالابرها با زنجیر به سکوی بالابر وصل شده ولی از ایمنی مورد تایید نمی باشد و ممکن است خطرناک باشدو برای بالابردن شخص توصیه نمی شود.

بالابر هیدولیکی یا زنجیری :کاربا این نوع از بالابرها به صورت چرخ زنجیر و قرقره کابل به وصلی جک هیدرولیک در حرکت و نیرو از طریق کابل به میز کار منتقل می گردد تا مسیرکامل طی شود.

بالابرصنعتی بوم لیفت ثابت :علاوه بر دسترسی عمودی و دسترس افقی نیز ایجاد شده و با لیفت ثابت برای ظرفیت های کم و حمل تنها  یک شخص کاربرد دارد.

بالابرهای صنعتی متحرک :یکی دیگر از بالابر صنعتی  سیار است که برای استفاده یک نفره طراحی شده و از طریق چرخ دار شدن به راحتی قابل حمل اند و از ایمنی بالای برخوردارند و رد ارتفاع ها مورد استفاده قرار میگیرد.

بالابرسیار با دسترسی عمومی : این مدل از بالابر ها قادر است افراد بصوت عمودی در ارتفاعات جابه بجا کند و با صرف تر از بقیه بالابر می باشد.

بالابرهای هیدولیکی :یکی از پرفروش ترین بالابر ها به شمار می رود و باتوجه به ساختار مکانیزم که دارد دارای امنیت بالا می باشد.

برای منتقل کردن قدرت از جریان سیال پرفشار در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل طراحی ساده مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

بالابرصنعتی هیدرولیک با کابین:مثل آسانسور طراحی شده و مسلما از امنیت بالای برخودرا است و قابل گذاشتن  کابین جدید می باشد.

  • ۰۱/۰۹/۲۴
  • brtew hjik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی