bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

  • ۰
  • ۰

محیط بالابر: حیط بالابر ماده ای انعطاف پذیر است که قلاب را به بالای بالابر متصل می کند. این می تواند طناب، کابل فلزی، زنجیر جوش داده شده یا زنجیره بار غلتکی باشد. زنجیر لنگر جوش داده شده مانند یک زنجیر لنگر است، مجموعه‌ای از حلقه‌های فلزی یکسان که به هم متصل شده و یک خط را تشکیل می‌دهند. مانند یک زنجیر دوچرخه، یک زنجیر بار غلتکی از پیوندهای غلتکی متناوب و پیوندهای پین ساخته شده است که خطی را تشکیل می دهد که به راحتی با یک چرخ دنده دندانه دار درگیر می شود.

قدرت: بالابرها را می توان به صورت دستی، الکتریکی یا پنوماتیک هدایت کرد. بالابرهای دستی از قرقره ها برای افزایش قدرت کشش اپراتور استفاده می کنند. همچنین می توانید از نیروی برق یا هوا برای به حرکت درآوردن موتور در بالابر استفاده کنید. گیاهان مجهز به بسیاری از ابزارهای پنوماتیک ممکن است پنوماتیک را راحت تر بدانند.

 

تعلیق: روش تعلیق بالابر بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. هنگامی که فقط نیاز دارید بار را به صورت عمودی به سمت بالا حرکت دهید (مثلاً از یک کامیون به یک تریلر)، بالابر نصب شده روی قلاب یک راه حل ساده است. در همین حال، بالابر پیچ شده به میله متقاطع بارهای سنگین تری را تحمل می کند. بالابر را می توان بر روی یک چرخ دستی که در امتداد یک تیر یا ریل قرار دارد، نصب کرد، بنابراین شما را قادر می سازد تا کل دستگاه را بلند کنید.

 

یک چیست چرثقیل هوایی?

جرثقیل پل یک دستگاه بالابر است که در کارگاه ها، انبارها و محوطه ها برای بلند کردن مصالح نصب می شود. شکل آن مانند یک پل است زیرا انتهای آن بر روی ستون های بتنی بلند یا تکیه گاه های فلزی قرار گرفته است. پل جرثقیل پل در امتداد مسیر گذاشته شده در هر دو طرف در حال اجرا طولی مرتفع، می تواند استفاده کامل از فضای زیر پل مواد بلند کردن پل، توسط تجهیزات زمینی مانع نیست. این پرکاربردترین و بیشترین تعداد دستگاه بالابر است

 

کارگاه های جرثقیل eot

 

جرثقیل پل ابزار و تجهیزات مهمی برای تولید صنعتی مدرن و حمل و نقل بالابر برای دستیابی به مکانیزاسیون و اتوماسیون فرآیند تولید است. بنابراین جرثقیل پل در شرکت های صنعتی و معدنی داخلی و خارجی، صنایع شیمیایی آهن و فولاد، حمل و نقل راه آهن، پایانه های بندری و گردش مالی لجستیک و سایر بخش ها و مکان ها به طور گسترده ای استفاده می شود.

 

تفاوت بین جرثقیل و بالابر چیست؟

بالابرها و جرثقیل ها هر دو ماشین هایی هستند که به جابجایی و بلند کردن بارهای سنگین در محل کار کمک می کنند، اما تفاوت های اساسی زیادی در طراحی و کاربردشان دارند.

 

بالابر می تواند اجسام سنگین را به سمت بالا و پایین حرکت دهد. آسانسورها احتمالاً شناخته شده ترین بالابرها هستند. آسانسورها برای جابجایی بارها به صورت عمودی ایده آل هستند، اما نمی توانند بارها را در جهات دیگر جابجا کنند (عملکردی متفاوت از جرثقیل). از طرفی جرثقیل ها می توانند حرکات دو بعدی یا سه بعدی انجام دهند. جرثقیل های سقفی از تیرها آویزان شده یا در امتداد ریل حرکت می کنند. همانطور که سیمان جزء جدایی ناپذیر بتن است، بالابر قسمت مرکزی جرثقیل سقفی است. در اصل، جرثقیل در حال حرکت بالابر است.

 

جرثقیل یک دستگاه بالابر چند کاره است که به صورت عمودی بلند می شود و اجسام سنگین را به صورت افقی در محدوده مشخصی حرکت می دهد.

 

جرثقیل بر روی یک مکانیزم بلند کردن خاص، مکانیزم بلند کردن تیر در حرکت چپ و راست معمولاً به عنوان چرخ دستی شناخته می شود، پرتو بر روی مکانیزم ریلی به نام ماشین بزرگ حرکت می کند، بالابر برقی تنها در پرتو I یا جرثقیل بالا و پایین است. اجرا، نمی تواند به حرکت جلو و عقب دست یابد.

 

تفاوت بین جرثقیل و بالابر برقی این است که "اولی یک ماشین است، در حالی که دومی یک مکانیسم است"، بالابر الکتریکی "مکانیسم بلند کردن" در جرثقیل است.

بالابر برقی نوعی مکانیسم بلند کردن جرثقیل است که می توان آن را جرثقیل کوچک نیز نامید.

جرثقیل، بالابر برقی، تفاوت بالابر:

اثر متفاوت

1. جرثقیل ها عمدتا برای بلند کردن و حمل و نقل در هر زاویه بین فواصل کوتاه استفاده می شود.

2. بالابرهای الکتریکی عمدتاً برای بلند کردن عمودی بالا و پایین استفاده می شود. اگر یک ماشین اسپرت اضافه کنید، می توانید از این طرف به آن طرف حرکت کنید.

3. بالابرها عمدتاً برای بلند کردن تجهیزات سبک تر یا افراد استفاده می شوند. به طور کلی فقط می توان آن را به بالا و پایین حرکت داد.

سناریوهای مختلف برنامه

1. جرثقیل: ماشین آلات بالابر چند مرحله ای که برای بلند کردن عمودی و جابجایی افقی بارهای سنگین در صنعت ساختمان سازی بزرگ استفاده می شود.

2. بالابرهای برقی: تجهیزات بالابری مورد استفاده در شرکت های صنعتی و معدنی، انبارها، اسکله ها و مکان های دیگر.

3. بالابر: معمولاً از آسانسور برای نجات و نوسازی استفاده می شود.

ویژگی های مختلف

1. جرثقیل: کابین رانندگی و اتاق کنترل بلند کردن آن به یک، تکامل جرثقیل خزنده (جرثقیل خزنده)، مکانیسم راه رفتن خزنده و قسمت پشتیبانی راه رفتن به یک شاسی با لاستیک، برای غلبه بر جرثقیل خزنده (جرثقیل خزنده) است. ) صفحه خزنده در جاده برای آسیب رساندن به معایب ماشین آلات جابجایی مواد.

2. بالابر برقی: اندازه بزرگ از نظر طول، اندازه بزرگ از نظر عرض، ساختار خام و احمقانه، راندمان مکانیکی پایین، پردازش سخت تر و غیره.

3. بالابر: با استفاده از استحکام بالا و مواد آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا، دارای مزایای شکل زیبا، حجم کوچک، وزن سبک، بلند کردن و پایین آوردن صاف، ایمن و قابل اعتماد است. از نظر ظاهری سبک است و می تواند بالاترین ظرفیت بالابری را در فضای بسیار کوچک ایفا کند. سیستم بالابر ستون دارای ویژگی های ظرفیت بار زیاد، استحکام، سطح سکوی بزرگ و اجرای آسان است.

ما تولید کننده حرفه ای در لوازم یدکی بالابر، جرثقیل و جرثقیل هستیم، اگر سوال جدیدی وجود داشت، خوش آمدید با ما تماس بگیرید مهندسان به صورت رایگان 24 ساعته آنلاین هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند

منبع:https://www.zoke-crane.com/fa/posts/2664/

  • ۰۱/۰۹/۲۴
  • brtew hjik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی