bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

bertasf

  • ۰
  • ۰

سرویس کولر گازی در شرق تهران باید در فواصل زمانی مشخصی انجام شود. در این صورت، می توان مشکلات احتمالی کولر گازی را سریع تر شناسایی و برای رفع آنها اقدام نمود. بسیاری از افراد اهمیتی به این قضیه نمی دهند و فقط در صورت خراب شدن کولر گازی با نصاب تماس می گیرند. در صورتی که آن ها می توانند با سرویس کولر گازی در شرق تهران، عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهند. عدم سرویس به موقع کولر گازی باعث تحمیل هزینه های اضافی به افراد می شود. ضمن اینکه مبلغ قبض برق آنها سنگین تر می گردد. با سرویس کولر گازی خود می توانند میزان برق مصرفی را کاهش دهند و در نتیجه پول برق کمتری پرداخت کنند. شما می توانید برای سرویس دوره ای کولر گازی خود با شماره های مرکز سرویس کولر گازی در شرق تهران تماس بگیرید. 

 

تعمیر کولر گازی در شرق تهران

تعمیر کولر گازی در شرق تهران با نهایت دقت انجام می شود. کولر گازی هم مثل هر دستگاه دیگری ممکن است خراب شود. از رایج ترین مشکلات کولر گازی می توان به روشن نشدن دستگاه، کار نکردن اسپیلت، یک سره کار کردن، فعالیت با صدای بلند، استشمام بوی بد از کولر گازی، برفک زدن لوله های کولر گازی، ریزش آب، نمایش کد خطا و عدم کارکرد ریموت کنترل اشاره کرد. گاهی اوقات، کولر گازی باد خنک تولید نمی کند یا اینکه میزان خنکی باد آن کم است. یکی دیگر از مشکلات کولر گازی این است که کمپرسور دستگاه به صورت مرتب خاموش و روشن می شود. این امر به موتور فشار وارد می کند. اگر با هر یک از این مشکلات مواجه شدید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به تعمیر کولر گازی در شرق تهران می باشند. 
نصب کولر گازی در شرق تهران 

نصب کولر گازی در شرق تهران به صورت اصولی و استاندارد انجام می شود. این کار باعث می شود تا مشکلات بعدی رخ ندهد. کولر گازی باید در محل درستی نصب شود در غیر این صورت عملکرد و کارایی دستگاه کاهش می یابند.


کولرهای گازی یا اسپیلت ها در ابتدا گاز را به مایع و دوباره آن را به گاز تبدیل می کنند. بعد از دریافت سرمای موجود در هوای دریافتی از محیط، آن را به فضای اتاق پرتاب می کنند. در این وسیله، یک ترموستات وجود دارد که خنک سازی هوا را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. با وجود ترموستات می توان درجه دستگاه را به صورت دلخواه تنظیم کرد. زمانی که دمای اتاق به میزان موردنظر رسید، دستگاه به صورت خودکار متوقف شود. نصب کولر گازی در شرق تهران توسط نصاب ماهر و با تجربه انجام می شود. او به کمک بهترین ابزارها اقدام به نصب دستگاه می کند. برای نصب کولر گازی یا اسپیلت باید به یکسری نکات توجه شود. نصاب برای اینکه عملیات نصب به بهترین شکل انجام شود، به محل نصب، وکیوم کولر گازی، عایق کاری لوله کولر گازی، شارژ گاز و لوله کشی کولر گازی توجه می کند.


مراحل نصب کولر گازی در شرق تهران شامل موارد زیر می شوند:
- بررسی مکان نصب کولر گازی 
- لوله کشی کولر گازی 
- پرچ و محکم کردن لوله ها
- سیم کشی
- هواگیری کولر های تازه
- شارژ کولر گازی 
- بررسی فشار و نشتی لوله و شیر گاز
- متصل کردن پمپ وکیوم کولر گازی 
برای نصب کولر گازی در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

  • ۰۱/۱۰/۱۲
  • brtew hjik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی